כן, יש אחריות מלאה על המוצרים שלנו. אם המוצר הגיע אליכם פגום, או לא במידה / צבע שהזמנתם, או שאתם חשבים שהאיכות לא שווה את הכסף, אתם יכולים לקבל את הכסף חזרה.
כן, אתם יכולים לקבל את הכסף חזרה או לחלופין לקבל מוצר אחר אותו שווה ערך מהאתר בחינם.
מה שעליכם לעשות זה לשלוח לנו את מס' ההזמנה שקיבלתם במייל בזמן הרכישה יחד עם תמונה של הפגם וכמה מילים למה הבעיה.
אנחנו מקבלים זיכוי מלא מהמפעלים ככה שאין לנו בעיה להחזרי לכם את התשלום.
משלוח הם 20ש"ח להזמנה, לא משנה כמה מוצרים רכשתם.
כל המוצרים מגיעים ממפעלים בחו"ל, משלוח יכול להיות בין 14-30 יום.
בזמן הקנייה תקבלו קוד מעקב לכל רגע נתון איפה החבילה שלכם נמצאת.
כל התיקים חדשים ישירות ממפעל היצרן.
לקח לנו יותר משנה למצוא ספקים בחול שמוכנים לתת אחריות מלאה על המוצרים שלהם ולקבל 100% החזר כספי אם ישנה בעיה. אתם יכולים לדבר איתנו על כל שאלה שיש לכם דרך טופס התמיכה שלנו כאן.
כרגע רק בפייפאל, או בביט (BIT) למספר: 050-9344-944
בעיקרון משלוחים הם עד 30 יום, לפעמים המשלוחים מתעכבים, אתם יכולים לבדוק בקוד מעקב שיש לכם איפה החבילה נמצאת. במידה והחבילה שלכם לא הגיעה אליכם עד 60 יום, תקבלו החזר כספי מלא.
אין ספק שאלו תמונות מקצועיות שאנו מקבלים מהספקים שלנו, התאימות בין התמונות למציאות היא בין 80-90 אחוז.
ביטול הזמנה אפשרי תוך 48 שעות מרגע שבוצעה ההזמנה.
מהניסיון שלנו, משלוחי לאזורים מעבר לקו הירוק יתכנו עיכובים בקבלת המשלוחים.
בוודאי, אתם יכולים לקרוא עליו כאן